6 روش داغ نوشتن مقاله در گوگل+ که باعث افزایش تعامل و توجه شود

اما چرا مسئله در طراحی سایت اهمیت دارد؟
تجارت ها و صاحبان وب سایتها، بلاگ نویس ها از محتوا استفاده می کنند و باید در شبکه های اجتماعی، به نتایج زیر برسند:

  • افزایش تعداد بازدید از مقالات و در نتیجه افزایش ترافیک سایت
  • افزایش اقتدار یک وب سایت یا یک وبلاگ
  • بازاریابی محتوا و رابطه جدید و قابل اهمیت محتوا و سئو

 

در حال حاضر، مقالات گوگل + می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک کنند. در واقع، گوگل + توانایی بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارد. فرمت دادن به مقالات گوگل مانند خوردن یک لیوان قهوه در صبح است که به شما انرژی داده و شما را شاداب می کند. این کار نیز باعث توجه و علاقه بیشتر به مقالات شما می شود.

اما چطور مقالات گوگل + بسازیم ؟

عناصر متفاوتی در نوشتن مقاله بی نقص گوگل + وجود دارند:

  1. عنوان مقاله
    از یک ستاره (*) در اطراف اولین جمله خود استفاده کرده تا بولد شود. این به عنوان مقاله در نظر خواهد گرفته شد. می توانید در مقاله وبلاگ شما خود نیز از این روش استفاده کنید. من معمولاً نکته ای خاص را از مقاله خود یا دیگران بیرون کشیده و آن را در بحث متمایز می کنم.
  2. مقاله خود را معرفی کنید
    بعد از عنوان، کمی اطلاعات به افراد بدهید. این اطلاعات باید به آنها نشان دهد، مقاله در چه رابطه است، یا چه نوع بحثی شروع شده است. شما روش های متفاوتی برای انجام این کار دارید. این روش ها به مقاله شما بستگی دارند. بعضی اوقات من مقاله را خلاصه می کنم. اما بعضی اوقات دیگر در مورد موضوعی کاملا متفاوت، اما مرتبط صحبت می کنم. در هر صورت، مطمئن شوید که به دوستداران و حلقه خود در گوگل + دلیلی دهید که بیشتر درگیر شده و مقاله شما را بخوانند.
  3. سوال بپرسید
    چه در بخش نظرات و چه در پایان مقاله، حتما سوالاتی بپرسید که باعث شروع بحث می شوند. کاربران گوگل + دوست دارند با شما و سایر افراد صحبت کنند. از این مسئله استفاده کنید.
  4. از عکس استفاده کنید
    هر کدام از پست های بلاگ شما شامل یک عکس می شود، نه؟ مطمئناً هر کسی از فواید، استفاده از عکس با خبر است. چرا اشتراک گذاری های شبکه های اجتماعی نیز شامل عکس نشوند؟ در مورد گوگل +، شما می توانید لینک را به اشتراک گذاشته یا اینکه تصویر را در بخش پیش نمایش قرار دهید. یا اینکه عکس را به اشتراک گذاشته و لینک آن را در قسمت کامنت ها قرار دهید. هر روش، فواید و ضررهای خود را دارد. برای مثال عکس بزرگتر می تواند قابلیت مشاهده شدن عکس را افزایش دهد، اما می تواند به معنای کلیک های میانی کمتر باشد، زیرا عکس در بلاگ شما لینک نمی شود. اگر شما زمان صرف کرده تا عکس های بهتر پیدا کرده یا طراحی کنید، پیشنهاد می کنم آنها را به طور کامل، اشتراک بگذارید.
  5. افراد تأثیرگذار را بیان کنید
    در صورت امکان، مطمئن شوید که اسم افراد تأثیرگذار کلیدی در مقاله بیان می شود. در زمان اشتراک گذاری مقاله، می توانید نام اشخاص معتبر را بیان کنید. این کار باعث افزایش به این مقاله می شود. این به معنای تشکر کردن در عموم از وی است. همین طور شما می توانید برای وی پیغام گذاشته یا از سیگنال های اجتماعی دیگر استفاده کنید. به دلایل دیگر، نام دیگران را در مقاله خود بیان نکنید. بیان نام آنها باید برای تشکر کردن، ارجاع دادن یا قدردانی باشد.
  6. از 2 تا 3 هشتگ (#تگ) استفاده کنید
    همیشه مقالات خود را تگ کنید. 2 تا 3 # ، به شما کمک می کند مقالات شما در بحث ها و مقالات مرتبط نیز نشان داده شود.
  7. مقاله را در چرخه اطلاع بلاگ خود منتشر کنید
    چی؟ این دیگر چیست؟ خب، گوگل + به شما اجازه می دهد مقالات را در چرخه سایر افراد نیز منتشر کنید. همین طور شما می توانید یک اطلاعیه نیز در زمان انتشار مقاله، به افراد بفرستید. البته، این روشی نیست که بتوانید در هر چرخه ای انجام دهید. شما باید یک چرخه اطلاعیه بلاگ بسازید. در ا آن شما از افراد می پرسید که آیا می خواهند از مقالات جدید آگاهی پیدا کنند و تنها شما می توانید آنها را در صورت قبول کردن، به چرخه اضافه کنید. اگر شما زمان صرف کرده و این چرخه ها را تغذیه کنید، هر کدام از مقالات جدید بلاگ و پست های بعدی گوگل + برای صدها نفر پین می شود و در ضمن این سیگنال اجتماعی عالی خواهد بود.
  8. به کامنت ها پاسخ دهید
    وقتی شما مقاله را منتشر کردید، مطمئن شوید که به کامنت های دیگران پاسخ داده و با دیگران تعامل می کنید. از افراد قدردانی کنید، سوال بپرسید و نشان دهید که یک متخصص هستید. هر کامنت می تواند میزان فعالیت و تعامل شما را در مقاله افزایش دهد. پس شما می تواند +1 های بیشتری جمع آوری کنید. اگر می خواهید پست های شما در بخش What’s Hot (مطالب داغ) قرار بگیرد، هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.
    نکته: از یک لینک پینترست استفاده کنید. هر دو پلتفورم، قابلیت اشتراک گذاری عکس داشته و می توانند با هم هماهنگی خوبی داشته باشند. این باعث می شود کاربران گوگل + بتوانند عکس های شما و همین طور مقالات مربوط به آنها را در پین ترست نیز مشاهده کنند.
    من پیشنهاد می کنم که یک مقاله گوگل + را تنها در بلاگ خود منتشر کنید. سپس آن را ویرایش کرده و در پین ترست قرار دهید. یکی از فواید این کار، این است که وقتی کسی مقاله شما را +1 می کند، آنها بلاگ را نیز +1 می کنند. این + ها در مقالات_ یا صفحه وب و لینک های منتشر شده دیگر) نیز اعمال می شوند. البته، وقتی بیش از یک لینک در مقاله باشد، این +1 ها در گو.گل اعمال نشده و ارزش مقاله شما کاهش پیدا می کند. البته اگر شما مقاله را ویرایش کرده و سپس لینک های بیشتر را قرار دهید، گوگل خواهد فهمید که لینک اصلی از گوگل + بوده است و امتیازات شما اعمال خواهند شد.

چطور پست های فرمت شده باعث افزایش تعامل می شوند؟

خب حالا می دانیم که چطور مقالات گوگل با فرمت عالی تولید کنیم. پس بگذارید به فواید آن نگاه کنیم.

اول اینکه، این مقالات در استریم متمایز می شوند. هر کسی می تواند یک لینک به اشتراک بگذارد. یک مقاله که عکس های خوب و بزرگ داشته باشد و عنوان آن توجه افراد را به خود جلب کند.
من مقالات را با هم ترکیب کرده و انواع متفاوتی پست را به اشتراک می گذارم. بعضی اوقات، پست تنها یک عکس است، اما بعضی اوقات تنها یک لینک است. اما وقتی من یک پست را به اشتراک می گذارم که باید افراد زیادی را به تعامل وا دارد، من مقالات خودم در بلاگ استفاده می کنم و پست من دارای فرمتی است که بیان شد.
دوم اینکه، بخش کامنت و معرفی باعث می شود افراد به تفکر افتاده و در مورد مقاله من صحبت کرده و آن را به اشتراک بگذارند. اگر شما یک سوال سخت بپرسید، من نمی توانم به آن پاسخ ندهم! متخصصین گوگل به این مسئله توجه کرده و مقالات جذابی می سازند که سوال های ممتازی در آن فرستاده می شود.
این روشی است که من نیز می خواهم انجام دهم. وقتی مقاله بلاگ خود را منتشر می کنید و می خواهید آن را در گوگل+ به اشتراک بگذارید، کمی فکر کرده و برای سوال پرسیدن وقت بگذارید. من قبلا بیان کردم که بعضی اوقات ساختن عنوان مقاله بلاگ شما به زمان بیشتری نسبت به نوشتن خود آن نیاز دارد. زیرا اهمیت عنوان کمتر از خود مقاله نیست. عنوان اشتراک گذاری گوگل + و بخش کامنت شما به اندازه باقی بخش های مقاله اهمیت دارد. با توجه به این نکته، عنوان باید آنقدر کامل باشد که افراد را به خواندن جملات بعدی تشویق کرده و سپس جمله بعدی شما نیز باید آنقدرکامل باشد که افراد جملات بعدی را بخوانند و به آخر مقاله برسند. پست های شما در گوگل + نیز باید این طور باشند.
سوم اینکه وقتی توانایی بیان نام افراد تأثیرگذار را دارید، این کار را انجام دهید. دو فایده دریافت خواهید کرد:

  • شهرت آنها باعث جلب توجه خوانندگان می شود.
  • شما احتمالاً در تماس +1 های این افراد قرار می گیرید.

اگر شما به دقت رابطه ای قوی با این افراد ایجاد کرده و با آنها تعامل داشته باشید، می توانید با پرسیدن سوالات هوشمندانه و اشتراک گذاری مقالات آنها، از توانایی آنها نیز استفاده کنید.
چهارم، وقتی شما از # تگ استفاده می کنید، لینک شما در بحث های مرتبط نیز نشان داده می شود. این مسئله بسیار مهم است. این به شما اجازه می دهد تا مقالات عمیق تری نوشته و افراد بیشتری را جذب کنید. این کار به شما اجازه می دهد با افراد جدید آشنا شوید که تا به حال در مورد شما صحبت نکرده یا شما را ندیده اند.

#تگ در گوگل پلاس

# را به مقالات خود اضافه کرده تا به مقالات و بحث های دیگران ارتباط پیدا کنید. اگر چنین کاری را تا به حال انجام نداده اید، زمان صرف کرده و کمی # تگ های متفاوت را بررسی کنید و مطمئن شوید که درک وبی از #تگ های متفاوت دارید. این کار به شما اجازه می دهد، # تگ های هدفمندی برای مقالات خود بکار برید. اگر شما از تگ هایی استفاده کنید که دیگران زیاد در مورد آنها صحبت نمی کنند، چه فایده ای خواهد داشت؟ (البته مگر اینکه خودتان بخواهید با صرف زمان و انرژی، یک # تگ را فعال کنید.)
پنجم، اشتراک گذاری در چرخه ها، مخصوصاً چرخه تأییدیه بلاگ، روشی عالی برای شروع صحبت با پیروان جذب شده است. این قابلیت در پلتفورم های دیگر وجود ندارد. افراد می توانند شما را در فیس بوک، یا تویتیر یا لینکداین دنبال کرده و یا شما را در لیست های خود قرار دهند، اما شما به راحتی می توانید کسی را متقاعد کنید تا در این چرخه قرار گرفته و سپس آنها را متقاعد کنید تا در لیست دوستان نزدیک فیس بوک قرار بگیرید. چرخه اطلاعیه بلاگ خود من تقریبا 100 خواننده طرفدار دارد. وقتی من یک مقاله بلاگ جدید منتشر کرده و آن را در گوگل + به اشتراک می گذارم، آنها پینگ شده و توجه زیادی سریعاً به این مقاله می شود. سریعاً +1 ها افزایش پیدا کرده،کامنت گذاشته می شود و اشتراک گذاشتن باعث می شود من در مقالات داغ قرار بگیرم. پیشنهاد می کنم، شما نیز از این چرخه استفاده کنید.
و ششم، ذات ساده گوگل + این است که این پلتفورم بیشتر باعث ایجاد بحث و مکالمه می شود. این بدین معنا نیست که در پلتفورم های دیگر مکالمه و بحث وجود ندارد. بلکه در این پلتفورم، بحث بسیار راحت تر رخ می دهد. با دوستان و فالوورهای خود بدون دلیل بحثی را راه اندازی کنید و ببینید چطور توجه زیادی به مقاله شما شده و بحث راه خواهد افتاد.
بخشی از این مسئله به خاطر مکانیک گوگل + است. یعنی توانایی فرمت دادن به مقالات و کامنت ها و حالت مینیمال که باعث می شود افراد بیشتر تشویق کنند. اما فرهنگ کاربران این شبکه نیز تأثیر بسزایی دارد. هر شبکه اجتماعی، یک جامعه کوچکتر محسوب می شود که هنجارها و فرهنگ خود را دارد. درک و ایجاد مشخصات خاص در هر کدام می تواند به موفقیت شما در هر کدام از این شبکه ها کمک کند. گوگل + مطمئناً هنجارهای خود را دارد. یکی از این هنجار، بحث و مکالمه زیاد به جای اشتراک گذاری ساده مقالات است.

آیا این تمام مطلب است؟

نه. مطمئناً مسئله بسیار پیچیده تر است. روش ها و متدهایی وجود دارند که شما می توانید توجه بیشتری را در مقالات بلاگ خود جذب کنید. این کار به بلاگ نویسی مداوم، ارائه اطلاعات و دیدگاه های عالی و ساختن رابطه با کاربران گوگل + و سایر شبکه های اجتماعی و مخصوصاً فالوورها و افراد تأثیرگذار نیاز دارد.
و من اولین کسی هستم که اعتراف می کنم، این کار ساده ای نیست. تولید محتوا خود کاری سختی است، چه برسد به محتوای عالی، آن نوع محتوایی که افراد به خواندن آنها علاقه داشته و در مورد آن بحث کرده و آن را به اشتراک می گذارند. اگر شما تازه بلاگ نویسی را شروع کرده و اکانت گوگل + شما تازه است، کمی باید تلاش کرده و صبر داشته باشید!

لیست مطالب مرتبط

پلاس وان گوگل چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

هشتگ چیست و چه کاربردی دارد؟

تاثیر گوگل پلاس 1+ بر سئو و رتبه

حدود ۱ سال بعد از انتشار دکمه ی Like فیس بوک در سراسر وب، گوگل دکمه ی +۱ (پلاس وان) خود را معرفی کرده است که به شما اجازه می دهد...

هشتگ یا همان Hashtag اولین بار برای نام گذاری گروه ها و موضوعات در چت IRC بکار گرفته شد. با اضافه کردن کاراکتر ‘#’ قبل از رشته ای از حروف یا کلمه ای خاص امکان جستجوی سریع ....

همانطور که می دانید گوگل 1+ در دسترس مدیران وب سایت و صاحبان سایت و ناشران برای در نظر گرفتن محتوای سایت ها در موتور جستجو و انجام بسیاری از کارهای دیگر می باشد.